Hrisca

Etichete

Hrisca

Hrișca este o alternativă foarte bună pentru orez sau cartofi. Poate fi gătită precum orezul sau în combinație cu acesta. Puteți adăuga hrișcă și în sarmale. Pastele din hrișcă au cu circa 100 calorii mai puțin decât pastele din grâu și mai multe proteine și vitamine! De aceea, pot constitui o alternativă pentru pastele din grâu (care au multe c...

Hrișca este o alternativă foarte bună pentru orez sau cartofi. Poate fi gătită precum orezul sau în combinație cu acesta. Puteți adăuga hrișcă și în sarmale. Pastele din hrișcă au cu circa 100 calorii mai puțin decât pastele din grâu și mai multe proteine și vitamine! De aceea, pot constitui o alternativă pentru pastele din grâu (care au multe calorii dar mai puține proprietăți nutritive decât cele bio din hrișcă). Orice rețetă de paste se poate realiza cu paste din hrișcă în loc de grâu. Idee de salată cu paste din hrișcă, gata în câteva minute: după fierberea pastelor așteptăm puțin să se răcească și amestecăm cu avocado, roșii proaspete și condimentele preferate. Am obținut o salată de paste extrem de nutritivă și sățioasă. 

Pastele din hrișcă Probios Italia (made in Italy) nu conțin gluten, reducându-se astfel riscul intoleranțelor digestive. Sunt recomandate și copiilor pentru că se digeră ușor, au multe proprietăți nutritive și sunt BIO! Orice rețetă de paste se poate realiza cu paste din hrișcă în loc de grâu.

Comparativ cu alte cereale, hrișca conține o cantitate mare de proteine. Hrișca are, de asemenea, un conținut foarte scăzut în grăsimi. Hrișca are multe proprietăți nutritive: conține multe vitamine și minerale esențiale pentru corpul adulților și al copiilor, inclusiv vitamine din complexul B, acid folic, cupru și zinc. Complexul B este un grup de opt vitamine care susțin buna funcționare a organismului, o stare bună de sănătate și conferă energie. Acidul folic este una dintre vitaminele B, care, de asemenea, ajută organismul să se regenereze, să facă noi celule. Aportul adecvat de cupru previne bolile neuro degenerative. Conținutul de zinc din hrișcă este și el benefic căci poate ajuta organismul să lupte cu răceli și gripe prin stimularea sistemului imunitar.

În cazul în care urmați o dietă de slăbire axată pe proteine de bună calitate, puteți asocia în rețetele dvs pastele din hrișcă alături de ciuperci (care sunt de asemeni bogate în proteine și minerale), mazăre, soia verde, somon, ouă fierte, spanac, brânză de vaci, proteine din zer, carne albă de pui sau curcan, carne de vită fiartă, oleaginoase în cantități mici (migdale, alune, sâmburi de caise, muguri de pin). Proteinele sunt foarte importante pentru că ne furnizează energia de care avem nevoie pe parcursul zilei şi ne conferă starea de saţietate dorită cu puține calorii. Proteinele sunt esenţiale pentru persoanele care doresc să slăbească, dar şi pentru cei care doresc să îşi crească masa musculară.

Hrișca poate fi consumată și de diabetici, cu acordul medicului. Studiile din domeniul nutriției derulate de cercetătorii canadieni și publicate în Journal of Agricultural and Food Chemistry arată că hrișca poate fi utilă în dieta diabeticilor. Acest lucru se datorează unui indice glicemic mediu de 54 care nu ridică atât de mult glicemia precum o fac derivatele din grâu sau orez!

Mai mult

Hrisca  % produse

pe pagina
Arata 1 - 12 din 31 itemi
Arata 1 - 12 din 31 itemi